Workaholic

August 16, 2017

Дълго време се самоопределях като Workaholic, но напоследък се питам дали все още се припознавам като работохоличка. Работих на високи обороти, менажирах постоянно по няколко задачи в кратки срокове, с много напрежение, на моменти стрес, често пренасяйки работа, тревоги и мисли у дома. За майчинството си мислех като за период, който няма с какво толкова да ме изненада, като време за почивка и занимаване с обичайните женски неща. Обаче не се оказа точно така. Да бъдеш майка се оказа най-сериозната "работа" в живота. Заетост 24/7, без обедни почивки и разгулни отпуски, без сутрешно кафенце и вечерен коктейл с приятелки, без отлагане на неприятните задължения за утре или когато съм на кеф.

Работохолизмът се оказа, че не е функция дали съм на работа или вкъщи, а е проявление на характера ми - постоянно да съм заета, да правя по няколко неща едновременно, да  си поставям непосилни срокове, да не спирам да любопитствам, да чета, да се развивам. Често обаче това "препускане" е изтощително, изнервящо, натоварващо. Като всяка крайност вместо да ме приближава, ме отдалечава от целта, от това, което искам да бъда, от автентичната ми същност. Балансът е ключът, а любовта - водачът. Или с други думи - обичай това, което правиш, но никога не забравяй себе си в уравнението.

След година и половина в майчинство идва момент за завръщане на работа. С тази идея купих и това двуредно карирано сако с малко къдри за разкош. Идващият есенен сезон е със силен акцент върху костюма и неговите елементи, а двуредното закопчаване вече превзема стрийтстайла, ако следите Copenhagen fashion week. Едно добре разкроено сако в гардероба никога не е излишно, независимо дали за офиса или за разходка из града.

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!