Пролетна капсула

April 02, 2017

Напоследък все по-често срещам статии за капсулния гардероб и полезността му. Съгласна съм с тезата, че е хубаво да не прахосваш ценно време в сложни и неясни фешън комбинации, че е много по-смислено от практична, пък и финансова гледна точка. Но къде отива магията на модата без малко риск, закачка, предизвикателство, без цвят и принт, без смелост. 

Отдавна съм покрила базисния капсулен гардероб, но рядко се изкушавам от комфортността му. Вместо това предпочитам да изграждам капсула на сезона - около любима дреха, аутфит, бижу, което да говори, обувки, които да бъдат забелязани. Моята пролетна капсула има за основня цел да ми бъде удобно да се занимавам с проходилото ми момче, да мога да се обличам за 5 минути максимум, да съм готова да покарам колело, да се уча на лонгборд или да отида на йога при всяка възможност. Тренч, дънки, logo Tshirt -всички част от капсулния гардероб, но сега с нов прочит, червен Airforce и минималистична раница за свободни ръце. Бижуто всяка пролет от 5 години е едно - белите цветове на Marni H&M, истинско вдъхновение на фона на напъпилата пролет и част от моя all time капсулен гардероб :)

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!