Small steps, Big changes

April 01, 2018

Последните месеци нямам време за снимки и аутфити, за безгрижен шопинг и блог постове, но съм благодарна, че позитивни промени започнаха да се случват. Както обикновено, поне при мен, всичко или се случва на куп или нищо не се случва, и сега отново се раздавам на няколко фронта. Но пък се чувствам дейна, вдъхновена, а и полезна.

Същевременно на fashion фронта новите попълнения в гардероба не ме очароват особено... В рамките на няколко дни и двата чифта sock shoes, с които се сдобих наскоро, си отидоха безвъзвратно. Единият се оказа, след цял ден мъчително ходене, че е с два номера разлика между двете обувки (#майчининеволи), а другият - след първото носене на дъжд и двата тока се счупиха (#пълнибоклуци). Никога не съм била перфекционистка към изискванията за качество на дрехите и обувките, особено от средния клас, но напоследък съм изключително разочарована. За това и новините за спада в продажбите на H&M и за огромното количество изостанали дрехи, не ме учудва. Както и че същото се случва или пък следва да се случи и в Zara, Mango, etc. И не мисля, че променливото време в Европа е причина за спада, а това, че предлаганото качество е вече неприемливо дори и за непретенционзия купувач.

На зелена вълна съм, в тон с пролетта, но освен като цвят, с който бих се облякла отгоре до долу, все повече си мисля за sustainability и как да инкорпорирам в живота си по-устойчив и балансиран подход. Към хората около мен, към работата, пък защо не и към шопинга. Докато прерових гардероба за новия сезон, си дадох сметка, че много от тенденциите за пролетта вече присъстват в него  - тренчове, цветни принтове, карета. Различното е повече обем, по-смели експерименти в наслояването и дължините, носенето на каре върху каре, или на тренч върху тренч.

Не се вживявам на инфлуенсър, но ако мога да ви въздействам за нещо, то е да пазарувате разумно - т.е. винаги да си задавате въпроса дали имате реална нужда и дали това, което ще купите наситина ще я удовлетвори. Често нашите гардероби крият по-адекватни, а оказва се вече и по-качествени дрехи, отколкото тези, които може да си купим по магазините. Малките крачки са в основата на всяка промяна.

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!