Massive Saturn Black Hole

November 26, 2017

След седмица блогът става на 8. Не съм сигурна дали заради "неговата" Сатурнова дупка, благодарствения четвъртък, черния петък, моето тръгване на работа след 2 години майчинство, желанието ми да не спирам с тренировките поне 3-4 пъти в седмицата и недоспиването покрай малкия разбойник, но вдъхновението ми рязко угасна. Всяка идея, с която заспивах вечер, на сутринта ми се струваше глупава. Всеки опит да снимам аутфит се размиваше в бързината между различните задачи. Всеки пост губеше думите още преди да съм започнала да пиша.

Ако не друго, то тези осем години ме научиха, че всяко нещо си има своето време, че всичко е период и нетърпението не е най-добрия съветник. Блогът бе до мен през всякакви периоди, срещна ме с много нови хора, някои от които се превърнаха в страхотни приятелства, разшири ми кръгозора, но най-вече ме научи да се познавам, приемам и обичам повече. И да бъда търпелива. Вдъхновението не винаги е кацнало на рамото. Понякога се въргаля в калта, а друг път просто го няма. 

За това и реших да предизвикам сама себе си за една седмица, в която отново да се забавлявам с модата, както преди. И най-вече да нямам извинения. #7daystill8 може да следите в Instagram профила на Inspiration exists :)


You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!