Best from Milan FW Spring 2018

September 26, 2017

Versace плениха седмицата на модата в Милано, но имаше и няколко други интересни колекции. Marni продължавам да ги харесвам и без Консуело Кастилиони, учудващо дори. Франческо Рисо е дооста смел и провокативен, но по приятен, артистичен, креативен начин. Колекцията е сякаш на границата на концептуалната мода, но изглежда носима, с много енергия и заряд. 

Не съм голям фен на Prada, но този път ми допадна  - може би защото е вдъхновена от настоящето и от жените илюстратори на комикси и манга. Харесват ми особено палтата с навити над лакъта ръкави. Gucci ми е в повече, но има гениални моменти все още. Много ми допадат belt bags, които май вече се превръщат във фаворит и в стрийтстайла.

Като цяло силна доминация на пастелени цветове, ефирни и прозрачни материи, орнаменти. Паралелно  се развива нов athleisure, този път центриран върху непромокаеми материи, дъждобранска кройка, ципове и шнурове и всякакви вариации върху тях (вкл. и няколко рокли още в Ню Йорк при Raf Simons).
Images: vogue.com

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!