My Sofia - Ohana - с грижа и любов за най-малките

August 05, 2017

Мисля, че не е преувеличено твърдението, че всяка майка иска най-доброто за своето бебе. Разбирането за "най-добро" варира, но общата посока на съвременните осъзнати и грижовни майки е към максимално естествени продукти, играчки, облекло, храна. Радвам се, когато попадам на български брандове, насочени към бебето, направени с любов, идея, грижа за малчуганите. Обикновено зад тях стоят майки, които са ги изпитали първо на своите деца, а какъв по-добър тест от този. Зад мелодичното име Ohana, символ на семейството в хавайската култура, се крие нов бранд за бебешки аксесоари - гризалки, бандани, лигавници, дело на Милена, майка на две момиченца. За Inspiration exists тя сподели подробности за марката, какво я вдъхновява и къде ще можем да открием тези красоти.

"Около периода на първите зъбки и нуждите на бебето да гризка постоянно нещо, исках да намеря най-добрата играчка, която в същото време да не ни докара някоя алергия или друго натравяне. След доста изчетена информация, установих, че е изключително важно бебешките играчки и като цяло всичко, което е в допир с децата, да е от естествени материали. Процесите в техният организъм са много по-ускорени отколкото на един възрастен човек и всичко, което поглъщат, в периода на растеж се отразява на здравето им в бъдеще.

Не ми допадаха готовите играчките по магазините и реших да си направя сама, така както си ги представям (тъй като съм архитект по образование, в съзнанието ми се въртяха всякакви геометрични форми и съчетанието им с цветове и нюанси). За щастие, освен на мен, взе че се хареса и на бебето, а и на всички майки, които я виждаха. Питаха ме редовно откъде съм я купила и така реших да започна да правя играчки и за другите майки които се интересуват от качеството на това, което купуват.
Бебешките аксесоари "Ohana" са изработени изцяло от естествени материали - меко дърво приятно за гризкане, естествен памук, като на някои добавям цветни елементи от хипоалергичен медицински силикон. Освен интересни и забавни за бебето, идеята ми е те да са и стилен аксесоар към аутфита на малчовците. Децата ми всеки ден ме вдъхновяват и новите идеи идват лесно.

Ще имате възможност да се запознаете отблизо с продуктите "Ohana" на изложенията: Базар на изкуствата, които ще се проведе на 13.08.2017 в Маймунарника и "Аз събуждам България", което ще се проведе в Южния парк на 9 и 10 септември. Там ще имаме павилион и ще може всеки заинтересован да огледа на живо бебешките бижута и аксесоари. Ще покажем и нови дървени играчки, които са насочени към малко по-големите деца- на възраст от 2 години и тяхната двигателна култура. Ще има нови продукти и за бебешорите разбира се. Очакваме ви да се запознаем :)."

Калоян направи тест на гризалка Ohana и остана много доволен. Той е на близо година и половина и преминава през бурен период на растеж на кътници, кучешки зъби, на нрав, любопитство и щуротия. Когато му писне да я гризе и откаже да я носи на блузата си или вързана за количката, аз си я слагам като аксесоар на чантата. И после не искам да му я връщам :)

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!