Versace Stole the Show

September 23, 2017

Вчера Versace откраднаха не само модната седмица в Милано, а и изобщо, и сигурно за това, което Донатела направи ще се говори доста напред. Тя не само успя да събере старите супермодели от 90-те и новите на куп (включително майка и дъщеря като Синди Крауфорд и Кая Гербер), но и реинтерпретира наследството на брат й с умел почерк. Лично мен, признавам, ме изненада приятно. 

Интересът ми към модата е много отпреди блога (а той скоро ще навърши 9!), точно когато тук и там започваха да изплуват снимките на Аведон и супермоделите, облечени във Versace. По първи канал даваха кратък обзор в новините, със Синди, Клаудия, Наоми крачейки прегърнати и усмихнати във Versace. Versace бе икона и първото ми вдъхновение. Имам особено отношение към него все още. Тези, които го харесват също като мен - разгледайте галерията във Vogue, пир за сетивата е.
Images: vogue.com

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!