"Няма перфектни майки, само истински"

April 21, 2017

Сигурна съм, че почти всяка млада майка е пуснала поне една сълза на рекламата на Baby Dove - новата серия продукти, посветени на бебешката грижа (а ако не сте я гледали предстой да пуснете тук). За малко повече от година в ролята на майка признавам, че и аз преминах, а и минавам все още, през повечето състояния - неудобството, когато бебето ти плаче сред хора; подремването, докато малкото същество се катери върху теб след тежка нощ; скъсаното бижу, счупеното дистанционно, изцапаната току-що облечена блуза. Като човек, който винаги си е поставял високи цели, и аз съм сред тези 89% майки, които се стремят да бъдат перфектни, но уви все не им се отдава. Защо е така?

Защото перфектната майка не съществува, нито съществува перфектното дете. Няма универсална формула за перфектност при родителството - за едни е да се следват съветите на "хората с опит", за други - да се отдадат изцяло на това, което интуитивно усещат и което детето подсказва, за трети - да установят баланс между двете. Независимо кое избираш винаги има момент, в който се съмняваш дали си избрал правилния път, дали не си поел прекалено много отговорности, дали не си изгубил себе си в старанието да бъдеш перфектния родител.

Месеците заедно определено изграждат увереност и поне за мен - доверие в собствената интуиция. Най-хубавите съвети, които съм получавала са тези, да се вслушвам първо и основно в детето си, защото именно нашата връзка е важната за успешното родителство.

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!