New season, old love

February 05, 2017

Вече е февруари и за първи път от дълго време слънцето нашепва, че все пак зимата ще си отиде. Не ме разбирайте погрешно, аз съм от малцинството обичащо зимата почти колкото и лятото, но когато съм обградена с приятели и в планината. В града зимата създава повече неудобства, мрънкащи хора и увесени носове, нелицеприятни гледки след първоначалната приказна белота. 

Февруари носи със себе си свеж полъх - нов сезон, модни седмици и желание за експерименти с дрехите. Това, което бих пренесла от есента за новия сезон са бледо сините (раирани) ризи - с буфани или обем, със задно или странично закопчаване, асиметрични, дълги, къси. Пробвах в три вариации, с трите ми Air Force 1 (кой да предполага, че от върл фен на високите токчета ще се превърна във фен на Nike, но това е от страничните ефекти на майчинството). 

Кожен асиметричен топ със spaghetti straps е обичайно носен с бели тениски, но аз го предпочитам с риза, вдъхновено от Jacquemus Resort 2016. Наслагването на две ризи, едната вързана на кръста, напомня роклята на Margiela, като можете да импровизирате с дължините и асиметрията. В третия вариант ризата вместо с традиционното сако е носена с овърсайз суичър - новият фаворит при връхните дрехи. Основното правило на новия сезон е да носите класиката по неочакван начин и с подсилен обем и дължина. Другите акценти за пролетта на 2017 г. можете да си припомните тук.

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!