My Sofia - KenzoxHM Collection Launch

November 04, 2016

От няколко дни всички в модния свят говорят за KenzoxHM и това е разбираемо, тъй като всяка колаборация с висок клас марка и HM е събитие, а колекцията от вчера е по магазините (в София в магазина на бул. "Витоша'). Традиционно стартът й бе даден на вечерно парти, този път надминаващо визуално всичко досега. За мен "нетрадиционно" това бе първото такова парти с чакащо вкъщи бебе и се чувствах като тийнейджърка на дискотека - толкова ми беше интересно, че всичко мина за миг :) За дните прекарани с бебе вкъщи се справих учудващо добре в обичайната шопинг суматоха и всичките набелязани жертви ми попаднаха в ръцете. За щастие тази година нямаше мелето от Balmain, но това е разбираемо предвид по-ексцентричния почерк на дизайнерите на Kenzo. Аз лично харесвам Лим и Леон от Opening Ceremony, допада ми посоката, която зададоха на Kenzo, обожавам принтовете, шапките с New Era и пуловерът с тигърчето. Събитието искренно стопли сърцето ми, защото видях много мили и любими за мен хора, хора, които ми дават вяра, че все още можем да си говорим за приятелство, естетика, стил, усмивки, пенливо вино, да си разказваме истории и забавляваме така, сякаш времето е спряло.

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!