Too curly or not too curly?

January 05, 2016

Няколко дни преди празниците и по повод 1-вия рожден ден на Училището по фризьорство Л‘Ореал от L'Oréal Professionnel решиха да предизвикат няколко блогъри с различен стайлинг в косите. В приятната компания на Яна от Miss Vendella и Мими от Mimi’s Fashion Moments, както и на момичетата от L'Oréal, прекарах един чудесен релаксиращ следобед между организацията на ремонти, майстори и подобни не толкова приятни изживявания. 

Моята коса по принцип е доста къдрава и дълго време изпитвах изключително неудобство да ходя на фризьор, предвид отношението на повечето както към дългите коси, така и към къдриците. С времето, а и годините, това неудобство отпадна и все по-често започнах да омиротворявам непокорната си коса на фризьор или в къщи с пресата. Човек винаги мечтае за това, което няма, а и широко разпространено е схващането, че с къдравата коса не изглеждаш достатъчно сериозно. Моята дилема общо взето се свежда до Too Curly or not Too Curly? (естествено къдрава или структурирано къдрава), защото честно казано не се възприемам с изключително изправена коса, скучно ми е, липсва ми обема и играта с къдриците (около пръста, да :).

За това и промяната не е драстична, но е забележима – любимите ми хора все още ме предпочитат „натурално“ къдрава и ме посрещат с „Oоо, пак ли си си изправяла косата?“, а аз просто обичам промяната във визиите, не се срамувам вече от нея.
Images: L'Oréal Professionnel

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!