Travel inspiration - London 2

January 23, 2014

Още от първия миг, в който стъпих в Лондон преди две години, усетих града така познат, сякаш винаги съм живяла там. В  първия пост бях сигурна, че ще се върна, а днес – след второто ми пътуване, съм сигурна че един ден искам да ще живея там. Лондон е динамичен, енергичен град, в който не можеш да скучаеш. И не само - там не можеш да бъдеш пасивен по този примиренско-заспал начин, който едва ли не се е превърнал в основа на българското пребиваване в битието. Да, може би Лондон има редица изначални предпоставки да бъде сред най-значимите градове в света, център на империя, но най-впечатляващото за мен поне са хората, толкова различни по раса, възраст, пол, народност и същевременно толкова спокойни, приветливи и с мисъл за естетика и развитие. Усещането, че сме изостанали непоправимо и то не дори икономически, а в мисленето, във възприемането на света, в (без-)отношението към красотата, е ужасно натрапчиво. И все по-наясно съм, че промяната при нас е почти невъзможна, че не само раннобудните, будните хора са малко. Докато не осъзнаем, че промяната започва от всеки от нас, нищо няма да се случи, нали знаете? 

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!