4

December 03, 2013

Точно преди 4 години на днешния ден стартирах с Inspiration exists и едва ли съм предполагала тогава, че нищо и никакъв блог може да се превърне в толкова значима част от ежедневието ми. Модата бе изначалната ми точка на вдъхновение, но сигурно и вие усещате, че вече не е основния фокус. И това не е защото с навлизането в нейните дебри съм се отегчила или загубила от онова, първоначалното вдъхновение и ентусиазъм, а защото все по-остро усещам че други са темите и други посоките, които трябва да се проблематизират и извървят поне на наша, родна почва. Модата, тенденциите, изграждането на стила все още ме вълнуват, но динамиката на времето ни налага да сме информирани, будни, с отворени сетива не само към естетиката, но и към промените в живота ни и начина, по който ни въздействат.

Вкусът към доброто облекло е важен, но по-важно е да развием вкус към самия живот. Да си задаваме правилните въпроси. Да не преставаме да търсим отговорите. Да развиваме волята си. Да отстояваме целите си. Да се борим за мечтите. Защото "с вдъхновението духът не знае граници"*(Патанджали).

P.S. Днешният ден щеше да бъде забравен (като повечето специални дати), ако не свързвах първия ден на блога с едно от най-красивите преживявания в живота на много ценен за мен човек. „Преживяването“ е вече четири годишна очарователна госпожица, която точно както и блога, има други виждания за важните неща в живота :)

You Might Also Like

1 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!