Aug 1, 2012

Zara A/W 2012 ad campiagn

Каквото и да си говорим за понижаващото качество на Zara, две неща не могат да се отрекат:  1) че предлагат най-адекватните интерпретации на най-доброто, видяно по подиумите за съответния сезон на сравнително прилични цени и 2) че имат най-добрия кастинг на модели.
Photobucket В потвържедение на последното е рекламната кампания за есента на марката, която от днес е качена на сайта. Freja Beha Ericsen е самодостатъчна на женски фронт, докато Sean O'Pry и Jon Kortajarena разбиват всички показани кампании на мъжкия.
Photobucket
Source: www.zara.com

2 comments:

  1. и 3) цените им се повишават (най-вероятно заради 2)
    Дали си струва, обаче, потребителя да плаща за рекламните кампании?

    ReplyDelete
  2. И аз не одобрявам ценовите им равнища, които поддържат напоследък, особено предвид влошеното качество. Според мен причина за цените не е 2), а 1). Реално по-добра алтернатива за този дизайн на тези цени няма, като H&M Trend е в същия ценови сегмент, но не и с по-добро качество. А ние, потребителите, плащаме много повече от рекламните им кампании :)

    ReplyDelete

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!