My Sofia - Sofia Design Week

June 05, 2012

София ми е особена тема – тя е мястото, където съм родена и израсла, където спомени ме дебнат из всеки ъгъл по централните улички, от където бягам и се връщам отново и отново. Иска ми се да виждам, че града се развива в правилната посока в същността си, културно и духовно, а не само инфраструктурно, и за това към събития като Sofia Design Week винаги подхождам с голяма доза надежда и оптимизъм.Обикновено след това повечето от очакванията ми остават излъгани, но вече ми е ясно, че е нужно търпение, упоритост и постоянство нещо смислено да се случи и в нашата столица. Темата на Sofia Design Week 2012 е In context и изложбата на плакати във Vivacom Art Hall напълно я осмисли. Моята интерпретация е на фона на домашния ми интериор и новата придобивка за цветя, видяна на изложбата IKEA PS 2012 в Betahaus.
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketНа форума на Sofia Design Week, на който имах възможността да присъствам, срещнах наистина интересни и вдъхновяващи хора. Хора, които завладяват със свободата на мисленето и идеите си. Лекцията на Загмайстер определено беше най-зареждащата. Покрай поста в блога изгледах няколко от лекциите му за TED и дали заради лекарствата, които взима от известно време, или заради новата му любов, с която в момента се излежават в Бали, тази в София определено си заслужаваше. Щастливият филм, върху който работи и цялото обвързване на дизайна с личното щастие се докосна до всеки един от присъстващите. А щастието, което води всеки един от нас напред, и за което все по-рядко се сещаме вече не е нито толкова далечно, нито толкова трудно постижимо.
Photos from SDW by Mihail Novakov

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!