Inspiration board - February 2012

February 01, 2012

February 2012
1) Spring collections in stores/ Пролетните колекции по магазините – от днес може да се насладите на новата пролетна кампания на Zara със Саския като рекламно лице. Няколко много приятни попадения като този фантастичен панталон и принтираните къси панталонки (www.zara.com)
2) Fashion weeks Fall 2012/Месецът на седмиците на модата, които ще представят какво са замислили дизайнерите за есента на тази година. Естествено, най-доброто ще бъде отразено в блога.
3) Kate Moss & Lara Stone on the cover of V magazine/ Рядко се случва две от най-емблематичните лица в модния свят да озарят корицата на списание. Очаквам новия брой на V magazine с интерес.
4) Marni for H&M preview/Вълнението за стъпването на H&M на българския пазар нараства обратно пропорционално на дните до откриването на магазина. А колекцията на Marni за H&M е черешката на тортата – вече изтекоха няколко снимки с облекла от предстоящата кампания, които за мнозина не са особено очароващи. Аз продължавам да съм оптимист, а дори и видяното досега ми допада – напълно в стила на Marni, който никога не се е стремял към всеобщото одобрение.
5) Scarf shirt obsession – Всичко тръгна от миналогодишната колекция на Celine, но ризата с принтирани шалове набира все по-голяма популярност и сред по-масовите марки. След безуспешното търсене на единствената подобна от есенната колекция на Zara Man, сега поне ще имам възможност за избор и в дамската пролетна колекция на марката.
Photobucket
6) DIY – Marni necklace/Ще се пробвам да експериментирам с направата на подобно колие, макар че не съм сигурна дали ще ми остане време и сполети нужното вдъхновение и сръчност :)
7) Favorites - Golden necklace (Celine)/По принцип не съм фен на златните украшения, но тази година не мога да се разделя с колието на Juicy Couture, което толкова ми напомня това на Celine от пролетната колекция.
8) Favorite blog this month – The Man Repeller/Страхотна, въздействаща, стилна и най-вече с изключително чувство за хумор и самоирония – това е авторката на изключително популярния и таз месечен фаворит The Man Repeller.
9) Neptune coming home/ Нептун навлиза в Риби за първи път от 165 години насам и ще остане там за цели 14 години. Хаха, може би това не ви говори нищо, но за всички представители на зодията, сред които съм и аз, означава само хубави неща – очаквам невиждан прилив на креативност и истинска експлозия от творчески идеи :)
10) Culture beat b’day month засега месецът се очертава сравнително беден откъм събития, но пък един от любимите клубове на софиянци – Culture Beat ще празнува своя рожден ден на 11 и 12 февруари. Надявам се скоро да имам повод да анонсирам и друго интересно събитие там.

You Might Also Like

1 коментара

  1. The perfect inspiration post! Love it!

    xx

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    ReplyDelete

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!