My Sofia - Lyubomira Naydenova

July 29, 2010

Check the site of a young and perspective Bulgarian designer - Lyubomira Naydenova: http://www.lnmode.com/

Photobucket

Някога мечтата ми бе да стана дизайнер. Всъщност цялото ми детство мина с молив, цветни боички, бял лист и много въображение. До момента в който трябваше да направя избор между това, което ми се прави и това, което има смисъл за бъдещето. Два пъти избрах второто с мисълта, че талантът винаги ще бъде с мен и някой ден ще правя това, което искам без да мисля за смисъла. Признавам много пъти съм разсъждавала какво ли би било ако бях избрала рисуването и дизайна, дали бих била по-щастлива, по-удовлетворена от работата си, дали бих била вдъхновена да работя за мода тук в България. И отговорът ми не е еднозначен, все още. Но изключително много ме радват хората, които са направили избора в посока на творческото начало, независимо от смисъла и искрено се възхищавам на тяхната смелост да преследват мечтите си.
Любомира Найденова или Люси, както я знаем, е една от тях. Поне вторият и избор в живота е в обратната на рационалната посока с избора да следва моден дизайн в Художествената академия. Нейните моделите се отличават с изчистени кройки и геометрични детайли и с една особена лекота, ненатрапчивост и effortless chic. С нея и нейното творчество може да се запознаете на http://www.lnmode.com/
Не съм я питала дали е доволна от избора, който е направила, защото предполагам отговора. Днес мечтата ми е да видя промяна в мисленето, манталитета, възприятията, естетиката, отношението на хората в България, защото без нея нищо останало няма смисъл.

You Might Also Like

1 коментара

  1. И аз винаги съм имала тази дилема.Обожавах да рисувам дрехи,и все още от време на време ме хваща музата и рисувам.

    ReplyDelete

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!